خرید و فروش انواع ضایعات اهن در تهران

خرید و فروش انواع ضایعات اهن در تهران

خرید و فروش انواع ضایعات اهن در تهران

خرید و فروش انواع ضایعات اهن در تهران

  • ۰
  • ۰

5 گنجینه خریدار ضایعات که در زیر اقیانوس یافت می شود.

ما به عنوان علاقه مندان به آهن قراضه ، ما همیشه شیفته داستان ها و موارد باورنکردنی کشف گنج قدیمی هستیم - زیرا این گنج معمولاً از فلز ساخته می شود. برخی از گنجها باستانی است و برخی دیگر کمی اخیر - اما به نظر می رسد که تاریخ کشتی های غرق نشده کشف نشده حمل گنج را از نظر کمتری در اختیار شما قرار نمی دهد. بین اینکه برای فروش آهن قراضه به ما مراجعه کردیم ، فکر کردیم که برای شما وبلاگ بنویسیم که محور تعدادی از گنجینه های شگفت انگیز است که از عمق کف اقیانوس کشف شده اند.
1. انتقام ملکه آن

ما لیست را با آنچه بسیاری از افراد کلمه گنج را با دزدان دریایی مرتبط می کنند ، شروع خواهیم کرد. انتقام ملکه آن ، کشتی دزدان دریایی معروف انگلیسی ، بلک بورد بود. برای مبتدیان ، بله ، بلک بورد یک دزد دریایی واقعی بود. در سال 1718 ، انتقام ملکه آن در ساحل کارولینای شمالی ساحل شد. این هواپیمای کشتی تا سال 1996 کشف نشده بود.

از آن زمان ، انواع لنگرها ، توپها ، اشتباهات شمشیربازی و شمشیرهای دریایی کشف شده اند - اما هیچ گنج واقعی به این ترتیب نیست. این یک کشف بسیار چشمگیر است ظاهراً بلک بورد عمداً کشتی خود را در ساحل به راه انداخت تا شرکت بزرگ دزدان دریایی خود - حدود 300 نفر از آنها - را شکست و سپس با یک خدمه کوچکتر و تمام گنج ها را از بین برد.
2. SS مرکزی آمریکا

آمریکای مرکزی اس اس که بیشتر به عنوان کشتی کشتی شناخته می شود ، در سال 1857 توسط طوفان غرق شد. 457 مسافر کشته و 14000 کیلوگرم طلا از بین رفت. یعنی تا سپتامبر 1988 وقتی گروه کلمبوس-آمریکایی Discovery از اوهایو آن را پیدا کردند. آنها تقریباً 100 - 150 میلیون دلار طلا از زباله ها کشف کردند.

سپس نبرد حقوقی طولانی بین گروه اعزامی و شرکتهای بیمه مختلف که ادعا می کردند در اثر غرق شدن کشتی در طی قرن نوزدهم ضرر کرده اند ، صورت گرفت. به گروه اعزامی 96٪ از طلاهای بازیافت ، حضانت حضانت داده شد.

رهبر این سفر ، تامی تامپسون ، در سال 2005 توسط سرمایه گذاران و اعضای همکار اعزامی به دلیل عدم بازپرداخت ، شکایت شد. وی با 4.16 میلیون دلار فرار کرد تا اینکه در سال 2015 مستقر شد و به اوهایو استرداد شد.
3. هراکلئون

کشف در سواحل مصر در سال 2000 توسط فرانک گددیو ، شهر غرق شده هراکلیون (تونیس به یونانیان) یکی از نزدیکترین چیزهایی است که ما به آتلانتیس خواهیم رسید. در کنار سرامیک ، جواهرات و سکه ها - مجسمه های بزرگی نیز کشف شد ، که مرسوم برای شهر مصر باستان بود.

این شهر تنها بندر ورودی برای ورود کشتی های یونانی به شهر باستانی اسکندریه بود. این شهر در حدود قرن هشتم قبل از میلاد تأسیس شد و تقریباً در حدود قرن هشتم میلادی به طور کامل غرق شد.
4- اسمرالدا

Esmeralda یک کشتی پرتغالی بود که در عصر کشف کشف شد - که دوره ای بود که حجم گسترده ای از اکتشافات خارج از کشور انجام می شد. Esmeralda درگیر چندین جنگ وحشتناک بود ، اما در نهایت طوفانی در سال 1503 در امتداد مسیر هند در دریای عرب بود که کشتی را غرق کرد.

تقریباً 500 سال بعد و در سال 1998 این ویرانی پیدا شد - اما واقعاً تا 20 سال دیگر حفاری نشد. برخی از آثار باستانی کشف شده سکه های نقره و طلا ، زنگ کشتی ، مهمات و موارد دیگر بود. در حال حاضر هنوز برای مصنوعات بیشتر در حال حفاری است.
5- آتوسا

Nuestra Senora de Atocha کشتی بود که در سال 1622 در مسیر خود از کوبا به اسپانیا مفقود شد. در اصل ، کشتی مستقیماً به طوفان رفت و زنده ماند. نکته جالب در مورد Atocha واقعیت این بود که پر از گنج بود.

مل فیشر پس از 16 سال جستجوی آن ، در سال 1985 کشتی را پیدا کرد. حدود 450 میلیون دلار تخمین زده شده است. برخی از آن در موزه دریایی Mel Fisher در معرض نمایش است ، در حالی که برخی از موارد در 30 سالگرد این کشف به حراج گذاشته شده اند.
آیا به دنبال فروش قراضه هستید؟

خواندن در مورد کشف گنجینه های گمشده می تواند بسیار هیجان انگیز باشد ، اما شما احتمالاً نمی فهمید که یک مجموعه گنج در خانه دارید که به شما باز می گرداند. در بازیافت مردان فلزی انواع قراضه را خریداری می کنیم. اگر فلز قراضه را به ما بفروشید ، ما با استفاده از روشهای صحیح بازیافت مناسب و با اطمینان را به شما اطمینان خواهیم داد.

ما همچنین سطل های مختلفی را ارائه می دهیم که می توانیم به خانه یا محل کار خود تحویل دهیم تا حمل و نقل بزرگ در مدیریت شما آسانتر شود. امکانات ما مدرنترین و دارای ویژگی های دارای وزن مخصوص است.

  • ۹۹/۰۲/۰۵
  • شادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی