خرید و فروش انواع ضایعات اهن در تهران

خرید و فروش انواع ضایعات اهن در تهران

خرید و فروش انواع ضایعات اهن در تهران

خرید و فروش انواع ضایعات اهن در تهران

  • ۰
  • ۰

بنابراین تاکنون می دانید که چگونه آهن قراضه را در اطراف خانه و محل کار خود پیدا کنید ، اما هنگامی که آنرا به فروشندگان قراضه منتقل کنید چه اتفاقی می افتد؟ آنچه در مورد سه فلز معمول اتفاق می افتد ، هنگامی که آن را به ما بفروشید.

چگونه -3-متداول فلزات بازیافت می شوند و بازسازی می شوند

آلومینیوم
آلومینیوم یکی از پرانرژی ترین فلزات برای تولید است زیرا باید قبل از استفاده از سایر عناصر (یعنی اکسیژن) در کارخانه ذوب جدا شود. از آنجا که بازیافت آلومینیوم این فرآیند ذوب را کاهش می دهد ، باعث صرفه جویی زیادی در انرژی می شود. مقدار قوطی های آلومینیومی که هر ساله در ایالات متحده بازیافت می شوند (حدود 60.2 میلیارد قوطی) حدود 11.5 میلیارد کیلووات ساعت (کیلووات ساعت) برق را صرفه جویی می کند که برای روشنایی شهری 300000 نفری برای 6 سال کافی است. هنگامی که آلومینیوم بازیافت می شود ، درون تراشه های اندازه پاپ کورن خرد می شود و سپس در صفحات مستطیل شکل که ذوب می شوند ، ریخته و ریخته می شود. اکثر آلومینیوم بازیافت شده قوطی می شوند (این به عنوان بازیافت حلقه بسته شناخته می شود زیرا محصول بازیافت شده دوباره به همان چیز تبدیل می شود). یک آلومینیوم می تواند بازیافت شده امروز در حدود 90 روز در قفسه های سوپر مارکت به عنوان یک محصول جدید بازگردد.

فولاد
مانند آلومینیوم ، فولاد یک محصول سنگ آهن است که نیاز به انرژی زیادی برای ایجاد دارد و 100٪ قابل بازیافت است. بازیافت فولاد از 75 درصد انرژی کمتری نسبت به ساخت فولاد اولیه استفاده می کند بنابراین تقریباً در هر محصول فولادی موجود در بازار مقداری مواد بازیافتی وجود دارد. شانس خوبی وجود دارد که دوچرخه جدید شما ، قوطی هایی که از سوپر مارکت خریداری کرده اید و کلیپ های کاغذی روی میز شما همه حاوی مقداری فولاد بازیافت شده هستند. بازیافت فولاد شامل انتقال آهنربا بر روی قراضه برای جدا کردن فولاد از سایر فلزات ، ذوب شدن آن ، و سپس ریختن آن در کاستورهایی است که آن را به ورقه ورقه می چرخانند و صاف می کنند.

فلز مس
در طول تاریخ ، مس فلز گرانبهای بسیار شبیه به طلا و نقره در نظر گرفته شده است ، و همیشه بازیافت شده است. در حقیقت ، قبل از انقلاب آمریکا ، تمام محصولات مس و آلیاژ ساخته شده در آمریکا از مواد بازیافتی ساخته می شدند ، زیرا انگلیس مقرر داشت که تمام سنگ های معدنی که در آمریکا استخراج شده اند برای فرآوری مجدد برگردانند. مس تمیز ، بدون آلیاژ و بدون پوشش ، قبل از ریختن در شمش ، ذوب می شود ، دفع می شود و بعضا بیشتر تمیز می شود. این مس خالص در سیم کشی الکتریکی ریز مورد استفاده قرار می گیرد زیرا باعث هدایت بالا و عدم تحمل پذیری پایدار می شود. مس که اکسیده شده ، اندود شده یا روکش شده است ، به طور کلی تحت پالایش الکترولیتی قرار می گیرد تا به حد خلوص مطلوب برسد. از این مس در سیم کشی های ضخیم تر برق ، لوله کشی ، لوله های مبدل حرارتی و بام استفاده می شود.

  • ۹۹/۰۲/۱۴
  • شادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی